HTML

Partik 2008ban, ahol ott voltam

Az általam 2008ban látogatott bulikról teszek fel képeket, esetleg élménybeszámolót.

Friss topikok

2008. március

2008.07.25. 16:35 :: PJZs

Március...

elég jóra sikeredett :)

Kezdődött a március 7-ei Andy Moor bulival a Royal Clubban, a Budapest Trance Central jóvoltából. Este 10-től reggel 4ig elvoltunk. Fél 5 körülre odaértem a Nyugati pályaudvarhoz, ahol egy ismerős sráccal beszélgettem 5ig (kidobó a Bank Dancehallnál), amikor is elmentem a MÁV jegypénztárhoz, megvenni a vonatjegyemet Debrecenbe. Reggel 6ra hazaértem, aludtam 8ig, majd készülődés, a 9:20as IC-t elérni Debibe.

Megérkeztem Debrecenbe 2 barátomhoz, vettünk két üveg Absolut vodkát, hát, 1 lecsúszott a délután folyamán 3 torkon, majd a másik az este folyamán, amikor is pókereztünk. Majd este 10 körül nekiindultunk az éjszakának még egy üveg vodka után.

A "Cool" nevű szórakozóhelyen kötöttünk ki, ahol találkoztunk 3 leányzóval és nagyon kellemesen elbeszélgettük, eltáncoltuk velük az időt. Vasárnap dél körül keltünk, kicsit még elvoltunk, majd este 9re értem haza Pestre.

 

Március 21-én volt a 10 jaj, 15 éves általános iskolai osztálytalálkozó, nagyon jól sikerült, sokan eljöttek, de kb 1re már otthon voltam.

Másnap Poci barátomnak volt szülinapja, elmentünk egy "mélymagyar" helyre kíváncsiságból, de annyira nem jött be, viszonylag korán leléptünk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pjzs2008.blog.hu/api/trackback/id/tr65585490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása