HTML

Partik 2008ban, ahol ott voltam

Az általam 2008ban látogatott bulikról teszek fel képeket, esetleg élménybeszámolót.

Friss topikok

2008. május

2008.07.25. 16:47 :: PJZs

Május, az első magyarországi Sensation White hónapja.

Meglett a jegy, utolsó napokban még társaság is lett (rá tudtam beszélni kedves barátomat, akivel már baromi régen buliztam együtt), szóval minden adva volt egy jó bulihoz. A 2007es Tiesto - Elements of Life bulin kívül nem voltam még ilyen nagy partyn, szóval kíváncsi voltam.

Én nem csalódtam, nem voltam még SWn, így minden újdonság erejével hatott, egy biztos, jövőre is megyek. Gondolkodtam sokat, hogy az itthoni, vagy pár ismerősömmel a prágai buliba menjek, de az, hogy reggel fáradtan a saját ágyamba dőlhetek, elég meggyőző érv volt. :) Én már csak ilyen kényelmes vagyok.

 

A május ezenkívül elég nyugodtan telt, 1-2 kisebb bulitól eltekintve Budapest valamely szórakozóhelyén.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pjzs2008.blog.hu/api/trackback/id/tr63585511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása