HTML

Partik 2008ban, ahol ott voltam

Az általam 2008ban látogatott bulikról teszek fel képeket, esetleg élménybeszámolót.

Friss topikok

2008. július

2008.07.25. 17:08 :: PJZs

Július 5: VOLT fesztivál, Sopron

Nagyon jó kis nap volt, kedves kollégám és barátom, Steve levitt autóval Sopronba, ott találkoztam a már lent táborozó barátaimmal, illetve Endivel, aki szintén Bpről jött fel, csak kb fél órával utánunk ért oda.

Clawfinger + Offspring, hát hatalamas volt, remélem jönnek jövőre is.

Éjjel Endivel haza, reggel 4-5 felé már itthon is voltam saját ágyikóban :) hmm, fincsiiii

 

Júli 11-13: BalatonSound

Háááááát, gyerekek, ez egy nagyon ütős pár nap volt, kevés alvással.

Péntek: le Akarattyára, 8an, bográcsgulyás bedurrant (Köszi M.), én át Zamárdiba, ott barátokkal találkozás, este Goldfrapp, Quimby, Massive Attack, Mylo, Observer, Armin van Buuren. Zamárdiból vonat Siófokra, onnan busz Akarattyára. 575 Ft, nem is vészes.

Szombat: regenerálódás, dél körül 8an át Zamárdiba strandolni, felfedezni a helyszínt. Este hatig pihenés, pancsolás, napozás, hangolódás, aztán vissza Akarattyára, zuli, buliszerkó, alapozás és mehetünk vissza. Booka Shade és David Guetta nagyon odabaszott, kemény volt. Reggel haza Akarattyára, zuhany, könnyű reggeli és pihi. Koradélután felkelni, összekészülni, és én újra át Zamárdiba. Barátokkal tali, majd nem várt barátokkal tali, velük dumcsi, majd bulizás Zagarra és Fatboy Slimre, akik szintén hatalmas bulit csaptak. Utána benéztem diszkósátorba, de nem nagyon tetszett, kóvályogtam még egy darabig, de már fájt a lábam, fáradt voltam, tele lett a tököm mindennel, így elindultam hazafelé. 
Persze se vonat, se busz (Ráadásul MÁV sztrájk is volt épp) így elindultam gyalog Siófok irányába. Mögöttem már hatalmas villámok villogtak, éreztem, hogy sz@rrá fogok ázni, elkezdtem stoppolni. Oltári nagy szerencsém volt, megállt egy srác és majdnem hazáig vitt, ezúton is még1x köszönöm, életmentő volt. Hazaértem, megágyaztam a teraszon és aludtam. Hétfőn délben hazaindultunk, lezárva a hatalmas bulit, Köszönet minden résztvevőnek a segítségért, a hangulatért, a Sziget irodának a BalatonSoundért, megint egy buli, ahova menni kell jövőre is.

 Végre lett saját fényképezőgépem, szóval a partyfotók sem maradnak el ezután!!

Ma, 25-én este Endi barátomat búcsúztatjuk a legények sorából, mivel nemsokára megnősül. Hummer2 limuzin áll majd a rendelkezésünkre, szóval lesz ereszd el a hajam. Jó lesz. :)

Szerk: jó volt! :) A Hummer limo nagyon durva, aki teheti, póbálja ki, 50ezer 1 órára, 11-12 fő befér, szóval nem vészes.
A Móricz Zsigmond körtérről indultunk, a Körúton a Petőfi hídon át, el a Nyugatiig, ott fordul és vissza a Petőfi hídhoz. Be a ZPbe, majd át a Rioba. Szép kis este volt, még mindig forog a világ, pedig már ebédeltem :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pjzs2008.blog.hu/api/trackback/id/tr13585546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása